Alates 1975. aastast on TUMI pühendunud oma klientidele silmapaistva omanikukogemuse pakkumisele. TUMI kõikehõlmav tootevalik peegeldab meie pühendumust tarbijate jätkuvale rahulolule.

Täpsemalt võtame oma klientide ees kolm kohustust:

1. naudite meie uuenduslike toodete kasutamist, mis on disainitud ja valmistatud parimatena;

2. kogete maailmatasemel müügijärgset klienditeenindust;

3. Viie (5) aasta jooksul pärast TUMI toote ostmist ühest meie reisi-, äri- või kotikollektsioonist või kahe (2) aasta jooksul mis tahes rahakoti või tarviku ostmist volitatud TUMI kauplusest või edasimüüjalt on teile tagatud. meie piiratud garantiiga.

TUMI garantii laieneb algsele omanikule; see on otsekohene ja kõikehõlmav ning vaid osa TUMI kogu omanikukogemusest. Kui teil on lisaküsimusi, kirjutage aadressile service_eu@tumi.com. Tarbijaküsimuste esindajaga otse-eetris vestlemiseks leiate kontaktandmed aadressilt TUMI.com/customer-service. Esimene omandiaasta: murevaba Kui teie TUMI toode on kahjustatud esimese kaheteistkümne (12) kuu jooksul, mis teile kuulub – sealhulgas tavapärasest kulumisest, lennuettevõtte käitlemisest või muudest transpordikahjustustest põhjustatud kahjustused – piiratud eranditega katab TUMI kõik remondikulud, sealhulgas saatmiskulud meie remondikohta ja sealt tagasi. Kui tuvastame, et toode on parandamatult kahjustatud, asendame selle. Kui tuvastame, et asendustoode pole saadaval, pakume teile võrreldava väärtusega toodet. Kahjud, mida ei hüvitata, on väärkasutusest tulenevad kahjustused, kosmeetilised kahjustused (nagu kriimustatud nahk või plekiline riie) ja juhuslikud või kaudsed kahjustused, nagu koti sisu kahjustamine või kadumine, kasutamise kaotus, ajakaotus või muu sarnane. kulud. Kaks kuni viis aastat reisikottide, ärikohvrite, põikkottide, kandekottide, seljakottide ja käekottide puhul ning teine ​​aasta rahakottide, aksessuaaride ja ülerõivaste puhul: Te olete tootmisdefektide ja normaalse kulumise eest kaitstud. Teisest kuni viienda aastani omate oma TUMI reisiaset, ärikohvrit või muud kotti ning teist aastat rahakottide või tarvikute puhul parandab TUMI kõik esemed, mis on tavapärasest kulumisest kahjustatud või materjalid või defektid. töötlus, sealhulgas kõik konstruktsiooni defektid (nt defektsed käepidemed, tõmblukud või lukud). Kahe kuni viie aasta jooksul ei kata me lennufirmade põhjustatud kahju ega muid transiidikahjustusi. Transiidijuhtumite kahjunõuded tuleks esitada vedaja vastu. Muud kahjud, mida ei kata, on väärkasutusest tulenevad kahjustused, kosmeetilised kahjustused (nagu kriimustatud nahk või määrdunud kangad) ja juhuslikud või kaudsed kahjustused, nagu koti sisu kahjustamine või kadumine, kasutamise kadu, ajakaotus või muu sarnane. kulud . TUMI Outerweari tavapärane kulumine ei hõlma kadunud või puuduvaid nööpe, rebenenud kangast või nahka ega ülalkirjeldatud kosmeetilisi kahjustusi. Teie ainus kohustus on saata oma kaup meile parandamiseks, postikulu tasutud või viia see TUMI kauplusesse või volitatud TUMI edasimüüjasse, kes tegeleb hea meelega remondiga. Mõnel juhul võib olla ette nähtud nominaalne töötlemistasu. Paljud remonditööd saab reaalselt tehtud TUMI kaupluses, tasuta. Kui teie toode tuleb saata meie ettevõttesse, parandame selle kiiresti ja saadame tagasi ilma teile lisatasuta. Nendel juhtudel, kui meie garantii ei kehti, annab teie kohalik teeninduskeskus teile hinnangu võimalike remondi- ja tagastamiskulude kohta. Kvaliteetset teenust võib oodata aastaid. Meil ​​on palju kliente, kellel on rohkem kui viie aasta vanused paljureisinud kotid, mida nad tahaksid renoveerida või parandada. Nendele klientidele pakume viisakat ja vastutulelikku teenindust ning kõrgeima kvaliteediga remonti ja renoveerimist mõistliku hinnaga. Kui me ei saa kotti parandada, pakume välja alternatiivsed võimalused. Enne toote parandamisele või renoveerimisele saatmist helistage oma kohalikku teeninduskeskusse, et arutada saate- ja käsitsemiskulusid ning muid tasusid. Täielik pühendumine Põhimõte on see, et TUMI-s oleme täielikult pühendunud sellele, et saaksite oma toodete ja teenuse üle õnnelikud olla. Kui teil on olnud rõõm meie tooteid omada ja kasutada, siis loodame, et neist saavad teie usaldusväärsed kaaslased kogu eluks. Saate vaadata remondivormi täitmiseks ja esitamiseks 24 tundi ööpäevas ja seitse päeva nädalas aadressil TUMI.com/my-account/repair-services. Tarbijaküsimuste esindajaga otse-eetris vestlemiseks leiate kontaktandmed aadressilt TUMI.com/customer-service. Ostutõend Palun salvestage ostutšekk ostutõendina. Seda on vaja teie garantii kehtivuse tõendamiseks. Lisaks on see tõend, et ostsite volitatud TUMI edasimüüjalt. Meie piiratud garantii kehtib ainult toodetele, mis osteti volitatud TUMI kauplusest või edasimüüjalt. Kui teil ei ole enam kviitungit, saame kasutada teie jälgimisajalugu, et näidata teie garantii kehtivust. Oma toote registreerimiseks külastage seda linki TUMI.com/tumi-tracer/register-your-tumi. Programmi TUMI Tracer® registreerimine salvestab ostukuupäeva, nii et teie teave on meie süsteemis. Kui peaksite kunagi kasutama meie remonditeenuseid, saame kontrollida, kas teie kott on endiselt garantii all. Kõigil meie valmistatud esemetel ei ole jälgimisnumbrit, kuid enamikul meie pagasidel, kottidel ja ärikohvritel on see. Kui kõnealune toode ei ole TUMI Tracer®-is registreeritud, on teie kohustus esitada ostutõend TUMI volitatud edasimüüja juures. Täpsema teabe saamiseks jälgimisvahendi registreerimise kohta vaadake meie jälgimisseadmete registreerimise lehte. Pange tähele: Traceri registreerimine ilma ostutõendita ei ole kehtiv tõend garantiinõude esitamiseks. Teil on vaja originaalpoe kviitungit, et kinnitada, et ost on pärit volitatud TUMI jaemüüjalt. See garantii annab teile teatud õigused ja teil võib olla ka muid õigusi, mis on osariigiti erinevad. Mõned osariigid ei luba juhuslike või kaudsete kahjude välistamist või piiramist, mistõttu ülaltoodud piirang või välistamine ei pruugi teie puhul kehtida. Euroopa Liidus on teil seadusest tulenevalt õigus toote nõuetele mittevastavuse korral müüjalt tasuta abinõusid kasutada ning käesolev kaubandusgarantii neid õiguskaitsevahendeid ei mõjuta. Garandi nimi ja aadress: Tumi Services GmbH, Hans-Böckler-Straße 6, 59423 Unna, Saksamaa.

Lisaks eelnimetatud garantiitingimustest tulenevatele õigustele on tarbijal ka muud seadusest tulenevad õigused, näiteks pretensiooni esitamise õigus vastavalt võlaõigusseaduse § 218 lõikele 2