Tooteinfo ja garantii

Tere tulemast TUMI juurde – juhtiv rahvusvaheline kaubamärk, mis pakub eksklusiivseid aksessuaare reisimiseks, äritegevuseks ja igapäevaeluks. Alates 1975. aastast on TUMI pühendunud sellele, et pakkuda oma klientidele erakordset kogemust läbi kvaliteetsete toodete. TUMI ulatuslik garantii kajastab meie pikaajalist pühendumust kliendirahulolule. Me lubame oma klientidele kolme asja:

  1. Te naudite meie innovaatilisi tooteid, mille disain ja kvaliteet vastavad kõrgeimatele standarditele;
  2. Teile osutatakse maailmatasemel klienditeenindust;
  3. Meie piiratud garantii kehtib volitatud TUMI edasimüüjatelt ostetud toodetele: viis (5) aastat reisikottidele, ärikottidele ja muudele kottidele; kaks (2) aastat rahakottidele ja aksessuaaridele.

Garantii kehtib toote esialgsele omanikule; see on lihtne ja kõikehõlmav – osa TUMI pühendumusest klientide rahulolule. Küsimuste korral võtke ühendust: service_eu@tumi.com või külastage tumi.com/customer-service.html

Esimene aasta pärast ostu: muretult

Kui teie TUMI toode saab kahjustada esimese 12 kuu jooksul (näiteks kulumise, lennufirma või transpordikahjustuse tõttu), katab TUMI kõik remondi- ja transpordikulud. Kui toodet ei ole võimalik parandada, asendame selle samaväärse tootega. Garantii ei kata kahjustusi, mis on tingitud väärkasutusest, esteetilisi defekte (nt kriimustatud nahk, määrdunud kangas) ega kaudseid kahjusid, nagu koti sisu kaotus või ajakulu.

2.–5. aasta: laiendatud kaitse

Reisikottidele, ärikottidele, seljakottidele jm kehtib garantii materjali- või tootmisdefektide ning normaalse kulumise osas ajavahemikus 2–5 aastat. Rahakottidele ja aksessuaaridele kehtib garantii kuni teise aastani.

Alates teisest kasutusaastast ei hõlma garantii transpordikahjustusi – selliste juhtumite korral tuleb pöörduda transporditeenuse pakkuja poole. Garantii ei kehti ka väärkasutuse, kosmeetiliste defektide ega ettenägematute kulude puhul.

Teil on kohustus toode remonti viia TUMI esindusse või volitatud edasimüüja juurde. Võib rakenduda väike töötlemistasu. Paljusid remonttöid saab teha kaupluses tasuta. Kui toode tuleb saata remondikeskusesse, saadetakse see pärast parandamist teile tasuta tagasi. Kui garantii ei kehti, esitatakse teile remondi hinnapakkumine.

Pikaajaline klienditugi

Kui teie kott on vanem kui viis aastat, pakub TUMI siiski kvaliteetset hooldust ja remonti mõistliku hinnaga. Kui remont ei ole võimalik, pakume teile alternatiivseid lahendusi. Enne toote saatmist võtke ühendust oma kohaliku teeninduskeskusega, et arutada kulusid.

100% pühendumus

TUMI eesmärk on tagada teie rahulolu meie toodete ja teenindusega. Loodame, et kui kord kogete TUMI kvaliteeti, jääb see teie usaldusväärseks kaaslaseks kogu eluks. Ööpäevaringne klienditugi on kättesaadav aadressil: tumi.com/repair-services

Ostutõend

Hoidke kindlasti alles ostutšekk – see on vajalik garantii kehtivuse kinnitamiseks ning tõenduseks, et toode osteti volitatud edasimüüjalt. Kui tšekk puudub, saame kasutada teie Tracer-programmi ajalugu (kui toode on registreeritud). Registreerige toode siin: tumi.com/tumi-tracer

Enamikul TUMI kohvritest ja kottidest on Tracer-number. Kui toodet ei ole registreeritud, tuleb esitada ostutõend. Ainuüksi registreerimine ei taga garantii kehtivust – vaja on originaalset ostutšekki.

Lisaks eelnimetatud garantiitingimustest tulenevatele õigustele on tarbijal ka muud seadusest tulenevad õigused, näiteks pretensiooni esitamise õigus vastavalt võlaõigusseaduse § 218 lõikele 2